7 suplementů podporujících zdraví střev

jak uzdravit střeva

Zdravý střevní biom je nezbytný pro celkové zdraví, pro optimální trávení, zdravý imunitní systém a dokonce i pro duševní zdraví. Udržování zdravého střevního biomu v dnešním uspěchaném světě může být náročné, tento článek představí nejlepších doplňky pro zdravá střeva.

Co jsou to střeva?

Když lidé používají výraz „střevo“, obecně se tím myslí nejen náš žaludek, ale celý trávicí systém, který začíná v ústech a končí v konečníku. Trávení jídla začíná při žvýkání a každý krok v procesu trávení (jícen, žaludek, tenké střevo, tlusté střevo) hraje jinou roli při štěpení našeho jídla na živiny, které můžeme absorbovat.

Zdravý trávicí systém je také domovem mnoha prospěšných bakterií, které pomáhají s absorpcí živin a s naším celkovým zdravím.

Zdravá střeva podporují:

  •     Optimální trávení
  •     Náš imunitní systém, který nás chrání před onemocněním
  •     Lepší duševní zdraví
  •     Snížená úroveň zánětu
  •     Zdravé kosti

 

Zdravé střevo může být také spojeno s výkonem!

 

7 nejlepších doplňků pro zdravá střeva

 

Existuje několik typů doplňků, které můžete použít k podpoře svého střevního zdraví.

Probiotika

Jednoduše řečeno „dobré bakterie“, probiotika (a jejich prekurzory tvoří „prebiotika“) podporují růst a udržování zdravých bakterií v našem střevě. Mohou pomoci při každodenním trávení a podporují celkové zdraví střev

L-glutamin

Tato aminokyselina má mnoho výhod, ale jedna z nich podporuje zdraví střev. L-glutamin může pomoci vyrovnat bakterie ve vašem střevě, regulovat záněty a podporovat zdravou střevní slizniční stěnu.

Psyllium

Psyllium je běžnou složkou doplňků vlákniny, kterou naše tělo nedokáže strávit; Bylo však zjištěno, že tento zdroj vlákniny pomáhá regulovat hladiny bakterií ve střevě a podporuje pravidelné trávení

 

psyllium

Doplňky z rybího oleje

Existuje výzkum podporující, jak polynenasycené mastné kyseliny jako omega 3 v rybím oleji podporují optimální zdraví střevních mikrobiomů.

 

Fytonutrienty

Bylo prokázáno, že jedinečné živiny, které získáváme z rostlin, jako je ovoce a zelenina, mají důležitou roli ve zdraví střev i mimo přínosy vlákniny. Užívání doplňku greens může pomoci poskytnout dávku fytonutrientů poháněných rostlinami, které pomohou podpořit vaše střeva a celkové zdraví.

 

Zázvor

Zázvor je silné jídlo, které se po staletí používá v mnoha kulturách a nedávno se zjistilo, že hraje roli v regulaci hladin bakterií ve střevě. Zatímco je zapotřebí dalšího výzkumu, vypadá to, že zázvor také hraje roli ve zdraví střev.

 

Artyčoky

Artyčoky jsou nabité vlákninou a jsou to rostliny bohaté na živiny, které byly v raných studiích také spojeny s podporou zdravých bakteriálních hladin ve střevě. Zatímco je zapotřebí dalšího výzkumu, zdá se, že doplňky odvozené z artyčoku slibně podporují zdraví střev

 

Závěr

Zatímco dobré trávení je důležité, zdraví střev znamená mnohem více než jen absorpci našeho jídla. Podpora střeva pomocí doplňků, jako jsou probiotika, rybí olej a psyllium, může pomoci maximalizovat hladinu zdravých bakterií ve střevě a současně zlepšit vaše duševní zdraví, imunitní systém a kosti.

 

Vyzkoušejte naše fitness leginy a v případě, že vám nebudou vyhovovat, vám vrátíme peníze zpět.