Jaké jsou další možnosti nahrazení proteinového prášku?

bílkoviny v potravinách

V jakých potravinách najdeme ještě bílkoviny?

Proteinová tyčinka

S mnoha možnostmi lahodné chuti, je proteinová tyčinka skvělou svačinou nebo doplňkem vašeho jídelníčku, zvláště na cestách, když potřebujete zvýšit příjem bílkovin.

Zcela přírodní arašídové máslo

Přírodní arašídové máslo je přírodní zdroj rostlinných bílkovin, neobsahuje nic jiného než arašídy! V kombinaci se zdravými tuky je arašídové máslo skvělým doplňkem jakéhokoli jídla nebo svačiny, abyste byli spokojeni a zvýšili příjem bílkovin. 100 g arašídového másla obsahuje 30 g bílkovin.

Proteinová směs na palačinky

Pokud chcete začít svůj den snídaní plnou bílkovin, proteinová směs na palačinky je perfektní volbou. Počet bílkovin na porci se většinou rovná počtu, který máte ve svém šejku.

Vejce

Rocky Balboa byl průkopník, když začal svůj den s vejci, my ale doporučujeme je nejprve uvařit. Každé velké vejce obsahuje asi 6 g bílkovin, tedy 13 g na 100 g. Můžete je uvařit natvrdo na svačinu, jíst je ráno jako omeletu nebo dokonce do ovesných vloček je můžete během vaření zamíchat, abyste zvýšili příjem bílkovin a tím je zvolili jako alternativu syrovátkových bílkovin.

Řecký jogurt

Řecký jogurt je vynikajícím zdrojem bílkovin, protože je koncentrovaný na kaseinový protein. Většina tekuté části jogurtu se přecedí, která obsahuje syrovátku. Kaseinový protein se tráví pomalu a pomáhá opravit svaly přes noc nebo v průběhu dne.

100 g řeckého jogurtu obsahuje asi 10 g bílkovin a lze jej konzumovat samostatně, s lesním ovocem a mandlovým máslem nebo ho můžete zamíchat do ovsa (mimo jiné jídla a svačiny).

Tvaroh

Tvaroh je dalším koncentrovaným zdrojem kaseinových proteinů, přičemž většina syrovátkového proteinu je odstraněna ve výrobním procesu. Tvaroh je snadný způsob, jak zvýšit příjem bílkovin jako svačinu nebo součást jídla. Dodává se v různém obsahu tuku, takže se může hodit do vašeho plánu, ať už se snažíte zhubnout nebo nabírat.

Sušené hovězí

Beef jerky je příjemnou možností, jak zvýšit příjem bílkovin, když jste na cestách, protože se nemusí uchovávat v chladu a má dlouhou trvanlivost. V průměru 100 g hovězího jerky obsahuje asi 22 g bílkovin, což z něj dělá velmi vysokoproteinovou alternativu syrovátky.

sušené hovězí

Chia semínka a ovesné vločky

Oves je všestranná snídaně (nebo svačina), která se může lišit obsahem bílkovin v závislosti na tom, zda přidáte mléko, proteinový prášek nebo jogurt (nebo všechny tři). Chcete-li získat extra podporu bílkovin, přidejte chia semínka – obsahují 17 g bílkovin na 100 g a absorbují tekutinu z vašeho ovsa, pomáhají mu zhoustnout, a navíc dodávají vlákninu a texturu.

 

Závěr

Je důležité si uvědomit, zejména pro vegany, vegetariány nebo ty, kteří se snaží snížit množství živočišných produktů ve své stravě, že syrovátka není pro suplementaci bílkovin vše. Existuje spousta rostlinných a vaječných prášků se stejně vysokým obsahem bílkovin, i když obsah aminokyselin se může lišit. Změna zdrojů proteinového prášku spolu se zdravou stravou může vést k lepším výsledkům a vyváženějšímu příjmu bílkovin.

Nepřehlédněte naše nejnovější dámské legíny Gymclothes 3D Mesh, které najdete v nových barvách.