Zhubneme nebo ztloustneme po čokoládě?

čokoláda na hubnutí

 

Nedávná studie provedená v britské nemocnici zjistila, že konzumace 100 g mléčné čokolády, buď jako první věc ráno nebo jako poslední věc před spaním, nezpůsobila žádný přírůstek na hmotnosti. Ve skutečnosti může konzumace mléčné čokolády v ranních hodinách skutečně pomoci spalovat tělesný tuk a snižovat hladinu cukru v krvi. Zde v tomto článku je to, co víme o studii a jejích výsledcích.

Může čokoláda pomoci spalovat tuk?

Vědci z nemocnice Brigham spojili své síly s vědci na univerzitě v Murcii ve Španělsku, aby zjistili, zda změna denní doby, kdy jíte čokoládu, má nějaký zvláštní účinek na tělo. Jejich výzkum se zaměřil na 19 postmenopauzálních žen, které přidaly 100 g čokolády do svého jídelníčku buď ráno, přibližně do hodiny po probuzení, nebo večer, přibližně hodiny před spaním. Poté porovnali jakýkoli přírůstek hmotnosti na konci studie se ženami, které neměly žádný příjem čokolády.

 

Jaký výsledek přinesla studie?

Vědci zjistili, že ani ranní, ani noční příjem nevedl k přibírání na váze, a došli k závěru, že v některých případech může vysoký příjem čokolády po ránu tělu pomoci spalovat tuky a snižovat hladinu glukózy v krvi. Byl také nalezen, pozitivní účinek večerní čokolády na následující den, změnil odpočinkový i cvičební metabolismus.

Bylo také zjištěno, že ranní i večerní čokoláda snižuje hlad a chuť na sladké, což také mohlo přispět k omezenému přírůstku na hmotnosti. Jeden z hlavních výzkumníků, Dr. Frank Sheer, řekl o výsledcích: „Naše zjištění zdůrazňují, že nejen co, ale také kdy jíme, může ovlivnit fyziologické mechanismy zapojené do regulace tělesné hmotnosti”. Jedním omezením však je, že nemocniční zpráva o studii nespecifikovala časový rámec, takže si nejsme jisti, na jak dlouho ženy změnily dietu.

 

jak vypadá kakaový bob

 

Závěr

Takže příště, až budete mít v 8 hodin chuť na čokoládu, jezte! Naše touhy jsou obvykle z nějakého důvodu, ať už jde o zdraví našeho těla nebo naší mysli. Ať je to cokoli, trocha čokolády nikdy nikomu neublížila, a pokud je tato studie k něčemu, ve skutečnosti by nám mohla prospět. Vyzkoušejte třeba hořkou čokoládu, s vysokým obsahem kakaa, která má několik pozitivní účinků na naše zdraví. Neměli byste se nijak omezovat a kousek čokolády, ještě nikoho nezabil. Někdy v dietě musíte udělat krok jinam, pokud jste se dostali do bodu, kdy vaše váha stojí na místě. Udělat něco, co není přesně dané ve vašem jídelníčku může perfektně nakopnout váš metabolismu. Dodá vám pozitivní náladu a na nějaký čas vám naplní vaše chuťové pohárky, takže z celkového psychického hlediska, to může být prospěšné, nehledě na to, že čokoláda má v sobě mnoho zázračných látek. Takže, abychom to shrnuli, dopřejte si jednou za čas kousek čokolády. Vaší dietu může znovu skvěle rozjet a tím vás posune ve vašem cíli o něco dále. Vybírejte pouze kvalitní čokolády. Některé fitness čokolády mají i v sobě mnoho bílkovin, takže vlastně tím zabijete dvě mouchy jednou ranou.

 

Vyzkoušené dámské legíny můžete v případě nesednoucí velikosti či materiálu vrátit do našeho obchodu zpět.