Náš provoz zůstává nepřerušen, pro rychlejší doručení objednávky doporučujeme využít Zásilkovnu. Ostatní dopravci mohou být přetížení.

8 způsobů, jak se zbavit stresu

jak se zbavit stresu

 

Prožíváme několik docela intenzivních a náročných období, takže není divu, že tolik z nás pociťuje stres, který ještě nazažili. Dokonalá odpověď proti stresu je, abyste se starali o své duševní zdraví i svou fyzickou stránku. Pokračujte ve čtení tohoto článku a najděte některé z nejlepších způsobů, jak se zbavit stresu ve svém každodenním životě. Začlenění jen několika z nich, několikrát týdně by mohlo mít neuvěřitelný dopad na úroveň stresu a přinést životu o něco větší radost.

 

Jóga

 

Rádi vstupujeme do zóny uvolnění všude, kde je to možné, při cvičení jógy. Od pouhých deseti minut až po hodinu cvičení, vám jóga zapadne do celého dne, bez ohledu na to, jak stresující je. Jen malé sezení vám umožní mít jasnější mysl a zbavit se veškerých stresů, které ten den máte. Začlenění jógy do vašeho každodenního života může být skvělým zvykem, který vám pomůže na stresující mysl.

 

yoga a stres 

Projděte se bez technologie

 

Stejně jako ten skvělý pocit poslouchat vaši oblíbenou hudbu nebo podcast na dlouhé procházce, může být někdy skvělé odpojit a poslouchat vše kolem vás a to Vám krásně vyčistí hlavu. Ten klid, který stresovaná mysl potřebuje. Dbejte na zvuky kolem sebe a udělejte si čas, abyste si utřídili své myšlenky bez rušení. Víme, že to může být těžké, ale nechat telefon doma vás může zbavit se stresu moderního života, třeba jen půl hodiny.

 chůze v lese

Vypněte sociální média

 

Pokud jste rádi chodili na procházky bez telefonu, jak jsme si mysleli, krok, kdy byste měli vypnout sociální média na hodinu nebo tak, by vás každý den mohl zbavit stresu navíc, který nepotřebujete. Dobrým tipem je začít pouhým vypnutím na jedno ráno každý týden. Pak zkuste každé pondělí každý týden nebo každý pátek. Ať už pro vás funguje cokoli, zkuste to. Bude se cítit skvěle.

 

Čtěte

 

Cítíte se hrozně, když vidíte, že se každý týden objevuje oznámení o čase stráveném na obrazovce telefonu? Udělejte krok od obrazovek, které způsobují, že naše mozky jsou ve vysoké pohotovosti, vemte do ruky knihu a čtěte. Může to být cokoli, nové knihy nebo staré oblíbené, nebo jen časopis, který vám udělá radost. Čtení uvolňuje vaši mysl místo toho, aby ji probudilo, takže tato metoda bez stresu funguje před spaním fantasticky.

 

Protáhněte se

 

Někdy to prostě musíte protáhnout, abyste uvolnili celé to napětí. Existuje tolik protahovacích rutin, které můžete vyzkoušet a začít nebo skončit svůj den dobrým protahováním je skvělý způsob, jak zmírnit stres. Je to čas vyhrazený jen pro vás, bez rušení, dokonalý způsob, jak vyčistit rušnou mysl.

 

Zapalte několik svíček

 

Každý, kdo miluje svíčky, ví, jak se zvýší nálada, jakmile zapálíte svíčku. Naplňte místnost uklidňujícími pachy a relaxačním osvětlením. Dejte si šálek dobrého čaje, knihu a odpočívejte. Doporučuje se také dlouhá koupel pro maximální relax a uvolnění.

 

vaření proti stresu

Vařte

 

Vezměte v úvahu tip 6 a zapalte svíčku, nalijte sklenku vína, zapněte hudbu a začněte vařit. To může být pro mnoho lidí špičkovou strategií pro odbourávání stresu a není nic lepšího než domácí jídlo, které rozjasní stresující den. A vařit to může být stejně příjemné jako to jíst.

 

Zapište si to

 

Až příště budete mít stresující den a nebudete mít o tom chuť mluvit, zkuste si to zapsat a dostat ze sebe všechny své emoce. Nebudete se muset starat o to, co si o tom ostatní lidé myslí, takže se nemusíte stydět. Poté se budete cítit lehčí.

 

Naše největší nabídka fitness oblečení. Dámské fitness legíny Gymclothes jsou správnou volbou do fitka, na běhání, na brusle nebo na běžné nošení.

 

Závěr

Vyberte si několik z těchto tipů, až budete mít příště stresující den (nebo týden nebo měsíc!) A slibujeme, že se budete cítit o něco lépe. Ať už rádi vaříte, abyste se zbavili stresu, nebo potřebujete jen dlouhou koupel, je důležité najít perfektní strategii odpočinku, zejména v roce 2020.

A nezapomeňte vždy hledat odbornou pomoc při jakékoli úzkosti.