6 nejlepších rostlinných prášků a jejich výhody

hrachový protein

 

Vzhledem k široké nabídce proteinových doplňků může být matoucí vybrat ten nejlepší pro vás. Vegani budou bojovat, aby našli dobrý proteinový prášek, přičemž jeden z nejpopulárnějších proteinů, syrovátka, pro ně není vhodný. Ale nenechte se odradit, existuje spousta proteinových prášků vhodných pro vegany z několika různých rostlinných zdrojů. Jsme tu, abychom pro vás odstranili část práce tím, že zpředstavíme 6 nejlepších veganských proteinových prášků.

Proč užívat rostlinné proteinové prášky?

Ať už chcete budovat svaly, zvyšovat sílu nebo zlepšovat regeneraci, je dostatek bílkovin klíčovou součástí dosažení jakéhokoli cíle v oblasti zdraví a fitness. Různé proteiny jsou tvořeny různými aminokyselinami, přičemž některé jsou důležitější než jiné. Jedním z největších faktorů, který pomáhá určit kvalitu proteinu, je obsah esenciálních aminokyselin. Rostlinný protein obvykle obsahuje méně aminokyselin než živočišné zdroje. Abyste tedy ve veganské stravě získali dostatek esenciálních aminokyselin, budete potřebovat pestrou škálu různých zdrojů bílkovin. Veganský proteinový doplněk však může být snadným řešením, které vám pomůže zajistit všechny esenciální aminokyseliny potřebné k dosažení svých cílů.

6 nejlepších veganských proteinových prášků

  •     Veganská proteinová směs
  •     Izolát hrachového proteinu
  •     Sojový izolát bílkovin
  •     Hnědá rýžová bílkovina
  •     Konopný protein

Veganská proteinová směs

Veganská proteinová směs, je už směs proteinového rostlinného prášku, která vám dodá potřebné aminokyseliny. Většinou se tato směs skládá z hrášku, rýže a konopí, tím vytváří ideální poměr živin.

Hrachový proteinový izolát

Izolát hrachového proteinu obsahuje 21 g bílkovin na odměrku a pouze 101 kcal. Má také vysoký obsah vlákniny, 3,5 g na porci a nízký obsah cukru, takže stejně jako veganská proteinová směs je skvělou volbou. Ukázalo se, že hrachový protein je vysoce kvalitním zdrojem bílkovin, což dokazuje, že může mít stejný účinek na svalovou hmotu jako syrovátkový protein.

veganské jídlo

Sojový protein

Sójový proteinový izolát obsahuje 27 g bílkovin. Izolát sójového proteinu, který je vyroben ze sójových bobů, je z 90% bílkovin a obsahuje všechny esenciální aminokyseliny potřebné k budování svalové hmoty. Izolát sójové bílkoviny, který obsahuje 108 kcal, 0 g tuku a pouze 0,5 g sacharidů na porci, je skvělou volbou pro ty, kteří chtějí snížit váhu nebo zůstat hubení.

Hnědý rýžový protein

Hnědý rýžový protein obsahuje 23 g bílkovin a 127 kcal na porci. Neobsahuje ani sóju, pšenici a lepek, takže je skvělou volbou pro ty, kteří se chtějí vyhnout alergenům. Protein z hnědé rýže je vyroben ze 100% hnědé rýže, která neobsahuje GMO. Má také bohatý aminokyselinový profil, který umožní optimální zotavení a růst svalů

Konopný protein

Konopný protein je 100% organický přírodní zdroj bílkovin získávaný ze surových konopných semen. Obsahuje 16 g bílkovin a všech 21 esenciálních aminokyselin v každé porci. Obsahuje také řadu základních minerálů, včetně draslíku, vápníku, hořčíku a železa, které vám pomohou s produkcí energie a přispějí k udržení vašeho zdraví.

Závěr

Pokud dodržujete rostlinnou stravu, je začlenění proteinových rostlinných prášků skvělou náhradou za syrovátkou, která vám pomůže nejen získat další bílkoviny, ale také esenciální aminokyseliny. Některé z rostlinných proteinových doplňků obsahují také základní vitamíny a minerály, takže víte, že dostáváte vysoce kvalitní výživu. Pro vegetariány a vegany je použití rostlinného proteinového prášku nedílnou součástí jídelníčku, protože jedině tak mají šanci doplnit nezbytné bílkoviny.

 

Kvalitní, pohodlné, pružné a stylové fitness oblečení je přesně to, co najdete na našich stránkách.