Náš provoz zůstává nepřerušen, doporučujeme platby kartou nebo převodem, abyste se vyhnuli kontaktu s kurýrem nebo obsluhou.

Jak začít cvičit po probuzení?

cviceni rano

 

Start dne skvělým tréninkem je perfektní způsob, jak rozjet den. Studie ukázaly, že včasné cvičení poskytuje spoustu výhod pro vaše zdraví a pohodu. Ranní trénink rozpohybuje spotřebu energie vašeho těla, takže maximalizujete spalování kalorií po celý den. Je také pravděpodobné, že pocítíte zvýšenou úroveň koncentrace a zjistíte, že se vaše paměť zlepšila. Budete se cítit dobře a vaše endorfiny budou i nadále procházet vaším tělem, až vaše cvičení skončí. Tím nastartujete svůj den pocitem štěstí a pozitivní náladou.Samozřejmě ti, kteří nejsou ranní ptáčata, může být brzké cvičení výzvou. Tady jsou naše hlavní tipy, jak brzy vstát a jít cvičit:

Nastavte si budík

Pokud jste fanouškem tlačítka odložení, pouhé vyslovení „vstát s budíkem“ pravděpodobně vás nezmění. Když nastavíte nový čas budíku, zohledněte obvyklé odložení, aby byla rutina realističtější. Pokud to nefunguje, musíte budík přesunout na jiné místo. Nejlepší je, když musíte vstát z postele a vypnout to. Jakmile budete skutečně vzhůru, nebudete už znovu spát.

Naplánujte si trénink

Nespoléhejte na to, že ráno budete uvažovat nad svým tréninkem. Naplánujte si cvičení nebo si vyhledejte online trénink, který vás provede cvičením v ranním cvičení. Předešlou noc si připravte vhodné oblečení do fitka, takže stačí vyskočit z postele.

Cvičte s parťákem

Každý zná alespoň jednoho kamaráda, který je brzy vzhůru. Tlak na to, že někoho necháte ve fitku cvičit, když jste byli domluvení, by vás měl motivovat vstávat. Možná také zjistíte, že se snažíte více, když cvičíte s někým ve fitku 

Cvičte rychleji

Pokud Váš trénink trvá 2 hodiny, nepanikařte. Abyste získali výhody, nemusíte začít dělat svou běžnou rutinu dvakrát denně. Vyzkoušejte 15minutovou relaci HIIT, aby vám ráno pumpovala krev. Nebudete muset uvažovat o tom, že budete vstávat příliš brzo, ale přesto zvládnete bez problémů odcvičit.

Nechte to vychladnout

Pokud vás ranní cvičení HIIT přiměje zalehnout zpět doma do peřiny, možná by vám vyhovovalo něco uklidňujícího. Začněte svůj den jógou nebo hlubokým protažením. Nezažijete tak sice stejné denní spalování kalorií, ale budete těžit ze zvýšeného pocitu pozitivní pohody. Pravděpodobně se také zlepší vaše držení těla a vaše svaly se budou po celý den cítit zaneprázdněné a zahřáté.

 

Vyberte vhodné oblečení

Nic vás nemotivuje víc, než hezké fitness oblečení. I to může být někdy důvod proč jít cvičit. Někdy už nemůžete ani dospat, abyste vyzkoušeli nové legíny.

 

Dopřejte si bohatou snídani

Snídaně je nejdůležitější jídlo dne. Ráno po tréninku byste měli použít jídlo bohaté na bílkoviny a sacharidy. Proteinová snídaně, která vašim svalům pomůže budovat svaly a zotavovat se po tréninku. Proteinové palačinky nebo arašídové máslo a ovocné smoothies jsou skvělým začátkem dne.

 

(Naše články by měly být použity pouze pro informační a vzdělávací účely a nejsou zamýšleny jako lékařské rady. Pokud máte obavy, poraďte se se zdravotnickým pracovníkem dříve, než začnete užívat doplňky stravy nebo provedete jakékoli zásadní změny ve stravě.)