Jaké jsou rozdíly proteinu s mlékem nebo s vodou?

protein s mlékem

 

Takže máte svůj protein, znáte všechny výhody toho, jak vám umožňuje rychle vstřebat a strávit veškerý protein, který potřebujete bezprostředně před, během a po tréninku, a začínáte vidět a cítit rozdíl. Štítek vás upozorní, abyste jej smíchali s vodou nebo mlékem. Měli byste si dát svůj proteinový koktejl s mlékem nebo vodou. Výsledky se určitě neliší, že? To je otázka, kterou si každý položí, od nováčků až po sportovce, od lidí, kteří se snaží zhubnout, těm, kteří se snaží budovat svaly. Tento článek zodpoví vaše otázky a vysvětlí výhody obou přístupů.

Měli byste si dát proteinový koktejl s mlékem nebo vodou?

Každá cesta nemá jen jednu výhodu, je jich hned několik, ale záleží na tom, jaké jsou vaše cíle. Když budujete hmotu a svaly, smíchání bílkovin s mlékem přinese lepší výsledky. Pro dietáře je zase voda správná cesta.

Výhody proteinových koktejlů s mlékem

Bílkoviny v mléce

Pro získání svalové hmoty existuje několik vážných výhod konzumace proteinového koktejlu s mlékem. Kasein a syrovátka jsou dvě vysoce kvalitní bílkoviny nacházející se v mléce, v poměru přibližně 80% kaseinu k 20% syrovátky. Syrovátková bílkovina má vysokou rychlost trávení, ideální po tréninku k doplnění živin do svalů, zatímco kaseinový protein se tráví pomaleji a jeho rychlost je stabilnější, která podporuje syntézu svalových bílkovin po delší dobu. Přidáním proteinu do mléka získáte výhodu tím, že dodáte více bílkovin. Jak moc? Každý šálek mléka, který přidáte do své bílkoviny, má v sobě 8 gramů bílkovin. Když jej smícháte s kopečkem bílkovinového prášku, načerpáte mocnou dávku více než 30 gramů bílkovin v jednom šejku. Mléko může přímo pomoci vašim svalům, aby se zotavily a obnovily po důkladném silovém cvičení. Budování svalové hmoty má ve skutečnosti mnohem více výhod. Může pomoci řídit rovnováhu tělesného tuku, kalorií, sníží riziko onemocnění a běžných nemocí. Mléko je jasnou volbou pro kohokoli, kdo se snaží budovat svaly, kteří se snaží shromáždit dostatek hmoty, aby změnili svůj typ těla. K dosažení tohoto cíle je mléko dobrým zdrojem tuků a sacharidů. Sacharidy vám nejen pomáhají budovat velikost a pomáhají regeneraci svalů po těžkém zvedání, ale také vám dodávají energii pro práci v posilovně. Pokud jste vegan, který se snaží budovat svalovou hmotu, sójové mléko je to nejlepší, co můžete udělat, abyste získali další dávku bílkovin s 8 g bílkovin na šálek.

Chuť

Výživa stranou, mnoho lidí doporučuje mléko kvůli chuti, protože poskytuje krémovější pocit v ústech a mírně sladší chuť, uspokojuje chuť na sladké a zanechává pocit plnosti.

 protein po tréninku_1

Negativy proteinových koktejlů s mlékem

Užívání bílkovinného koktejlu s mlékem nemusí být tou nejlepší volbou, pokud máte citlivost na laktózu, protože v tomto případě to může způsobit podráždění žaludku. I když mléko nemá vysoký obsah kalorií, stále zvyšuje vaše kalorie a makra pro celý den. Pokud snižujete příjem kalorií, je to snadné místo pro snížení kalorií.

Výhody proteinových koktejlů s vodou

Jsou lepší v dietě

Voda je bez kalorií. Hlavní výhoda užívání bílkovin vodou místo mléka spočívá v regulaci hmotnosti. Svalové přírůstky budou těžit z mléka, ale pokud se snažíte regulovat svou váhu a zároveň přijímat bílkoviny, voda je na vaší straně. Jedna odměrka průměrného proteinového prášku smíchaného s pouhým jedním šálkem mléka je odhadem 270 kalorií. Proteinový koktejl smíchaný s vodou má obvykle pouhých 110 kalorií. Totéž platí pro sacharidy a tuky. Pojďme si ujasnit, že sacharidy a tuky potřebujete nejen pro nárůst svalové hmoty, ale i pro celkové zdraví. U těch co počítají makroživiny jsou sacharidy a tuky oblastí, které budou věnovat zvláštní pozornost. Mléko obsahuje sacharidy. Zatímco výše jsme zmínili výhody sacharidů v mléce (na které by měl každý pamatovat), sacharidy mohou být něčím, které jinde ubíráte, a nechcete je mít po tréninku v hojnosti. Mléko je zdrojem tuku. Pro lepší představu o tom, co přesně konzumujete, obsahuje každá 250ml sklenice plnotučného mléka 8,3 gramu tuku a 4,8 gramu nasycených tuků. Dobrý proteinový prášek je navržen tak, aby skvěle chutnal buď s mlékem, nebo s vodou, takže si nemusíte dělat starosti se ztrátou chuti díky svému koktejlu na bázi vody.

Mohou být snadněji strávitelné

Použití vody místo mléka v proteinových koktejlech může způsobit menší žaludeční nepohodlí a nadýmání, pokud jste citliví na laktózu. Pokud používáte vodu než mléko, můžete se cítit lehčí a nebude vám od žaludku těžko.

 

Závěr

Měli byste si dát proteinový koktejl s mlékem nebo vodou? Ochutnejte, existují určité vážné rozdíly mezi užíváním bílkovin s mlékem a vodou. Voda je ideální, pokud je vaším cílem hubnutí. Poskytuje bílkoviny a minimalizuje množství tuků a sacharidů v mléce. Tyto tuky a sacharidy nejsou ničím, co by se mělo ignorovat pro budovatele hmoty, kteří budou masivně těžit z extra bílkovin obsažených v mléce.

 

Nezapomeňte na naše dámské oblečení v sekci fitness legíny, kde najdete opravdu stylové a funkční legíny na cvičení.