Náš provoz zůstává nepřerušen, doporučujeme platby kartou nebo převodem, abyste se vyhnuli kontaktu s kurýrem nebo obsluhou.

Arašídové máslo v dietě?

arašídové máslo v dietě

Je arašídové máslo vhodné do diety?

Je pravda, že arašídové máslo nemá v žádném případě přesně nízký obsah tuku nebo kalorií. Velikost porce je obvykle dvě lžičky a obvykle se v závislosti na značce vyskytuje kolem 188 kalorií a 16 gramů tuku.

Tyto statistiky obvykle z másla dělají jídlo, které lze snadno předehnat v jakékoliv svačině nebo jídle, zejména pokud dodržujete stravovací režim, který je dost přísný nebo má mít nízký obsah kalorií nebo sacharidů. Pokud však používáte keto dietu, vysoký obsah tuku by mohl ve skutečnosti fungovat ve váš prospěch.

Je arašídové máslo považováno za keto-přátelské?

Zkrátka ano. Je to proto, že technicky neexistují žádná jídla, která jsou na keto omezená. Jednoduše se snažíte zasáhnout konkrétní cíle makronutrientů (asi 70 procent tuku, 20 procent bílkovin a 10 procent sacharidů).

 

Přidali jsme pro Vás novou kolekci Better Bodies. V nabídce najdete fitness legíny, sportovní podprsenky, šortky, tepláky a mikiny.

Co je to keto dieta?

Je zřejmé, že je snazší zasáhnout tyto cíle, pokud zvolíte potraviny s vysokým obsahem tuku a nízkým obsahem sacharidů - ale naštěstí arašídové máslo vyhovuje návrhu zákona. "Arašídové máslo se určitě vejde do plánu keto, protože má vysoký obsah tuku, mírný obsah bílkovin a poměrně nízký obsah sacharidů,". Tímto způsobem je arašídové máslo ve skutečnosti jedním z nejlepších potravin, které byste mohli jíst na keto, když se snažíte zasáhnout své makronutrientní cíle.

Ale kolik arašídového másla mohu jíst každý den?

Nyní pro některé špatné zprávy. Přestože je dobrým zdrojem tuku v potravě, ořechy obsahují také bílkoviny a sacharidy, takže se stále musíte držet obvyklé velikosti porcí dvou polévkových lžic.

Arašídové máslo mě nevykopne z ketózy, že?

Jak již bylo dříve uvedeno, vaše tělo vstoupí do stavu ketózy, když začne spalovat tuk místo glukózy (z sacharidů) na energii. Takže udržení příjmu sacharidů pod 10 procenty vašich denních živin vám pomůže udržovat ketózu a případně zhubnout. Jíst příliš mnoho sacharidů je to, co vás může vykopat z ketózy a obnovit vaše tělo na spalování glukózy.

Jak se tomu můžete vyhnout? Dodržováním doporučení velikosti porce a rozumným výběrem arašídového másla. Při keto dietě s obsahem 2 000 kalorií byste se měli zaměřit na 50 gramů sacharidů denně. Arašídové máslo se tak snadno vejde do rozpočtu na cukr, pokud se budete držet velikosti porce.

Jsou některá arašídová másla více keto-přátelská než ostatní?

Ano! Arašídové máslo s přídavkem cukru zvyšuje obsah sacharidů, ale ne obsah vlákniny, což znamená, že budete konzumovat více čistých sacharidů. Arašídové máslo, které nejvíce vyhovuje keto, má jako přísady jen arašídy, protože mají nejvyšší obsah vlákniny, který můžete odečíst od celkového množství sacharidů.

Másla jako jsou Jif a Skippy, bohužel nejsou nejlepší volbou, protože obsahují přidaný cukr. Mnoho variací je také ochuceno nebo pozměněno, aby se snížil obsah tuku, což je další věc, které je třeba se vyhnout při nákupu másla, když jste v keto dietě.

Tip: Hledejte štítky s přísadami, které obsahují pouze 100 % arašídy.

A co další ořechové másla?

Pokud nejste fanoušky arašídů, máte štěstí: V mnoha obchodech s potravinami je spousta dalších možností ořechového másla, včetně kešu, mandlí, pekanového ořechu, lískových oříšků a makadamových ořechů. A když všechno ostatní selže, můžete si zcela vyrobit svůj vlastní kuchyňským robotem.

Pekanové ořechy a makadamové ořechy mají nejvyšší tuk a nejnižší sacharidy ze všech ořechů, takže většinu z těchto ořechových másel můžete jíst na keto dietě.