Pravda o hydrolyzované bílkovině

hydrolyzovaný protein

 

Kdy byl nákup bílkovin zaplaven tolika možnostmi? A dokonce i stará dobrá důvěryhodná syrovátková bílkovina byla nyní rozdělena na různé typy! Každý však má v těle specifický proces a může vaše tréninky podnítit jiným způsobem. Můžeme ocenit, že to může znít trochu vědecky, ale hydrolyzovaný protein je vynikající forma proteinu, kterou lze použít. Tento článek vám poskytne informace o hydrolyzovaném proteinu, včetně toho, co to je, co dělá a na co je dobrý.

Co znamená hydrolyzovaný protein?

Začněme tedy s tím, co vlastně hydrolyzovaný protein je. „Hydrolyzovaný“ znamená, že bílkovina byla částečně rozložena, což usnadňuje její trávení. Někteří lidé o tom hovoří jako o předem stráveném, což zní trochu hrubě, to však neznamená, že váš protein strávil před vámi jiný člověk! Proces hydrolýzy jednoduše zahrnuje přidání proteolytických enzymů při výrobě prášku, což zvýší rychlost, kterou vaše tělo může transportovat aminokyseliny do svalů. To způsobí zvýšení syntézy bílkovin z nárůstu aminokyselin, které se dostanou do vašich svalů, což způsobí, že se svalová vlákna obnoví rychleji, aby vám dodaly palivo včas pro vaše další cvičení.

 

Můžete získat hydrolyzovaný rostlinný protein?

Hydrolyzovaný protein se jeví jako nejpopulárnější ve variantách syrovátky a kaseinu, ačkoli některé rostlinné proteiny začaly procházet podobným procesem. Zdá se však, že existuje delší proces štěpení bílkovin a použití chemikálií je méně výhodné pro běžného uživatele, který hledá přestavbu svalů. Směsi rostlinných bílkovin proto obsahují verzi zeleninového izolátu s přidanými trávicími enzymy ve směsi.

 

Hydrolyzovaný protein vs. izolát

Ve srovnání s jinými formami syrovátky má nyní hydrolyzovaná syrovátková bílkovina vyšší procento obsahu leucinu ve srovnání s izoláty a koncentráty. Leucin je spojován s regenerací svalových vláken a zejména s nárůstem svalové hmoty a hustoty. Zabraňuje také rozpadu svalů, i když máte kalorický deficit. Zde je to opravdu zajímavé: když kaseinový protein prochází hydrolyzačním procesem, působí trochu více jako syrovátkový protein, pokud jde o rychlost syntézy svalových bílkovin, stejně jako zachování jeho vysoce výnosných vlastností s dlouhým uvolňováním, které všichni známe a milujem. Bylo také zjištěno, že zlepšuje výkon vytrvalostního cvičení v kombinaci s rychle působícími sacharidy, což zrychluje metabolismus sportovce, když je užíváno během tréninku. Nedávný výzkum zjistil, že syrovátkový hydrolyzát (hydrolyzovaná syrovátka) byl lepší než syrovátkový izolát, když došlo k rychlejšímu zotavení z protokolu intenzivního poškození svalů. To by znamenalo, že pokud hledáte rychlé zotavení mezi tréninky nebo před dlouhým dnem v práci, může být cestou hydrolyzovaná syrovátka. Je zajímavé, že když to bylo přijato dále a analyzováno na inzulinovou odpověď, hydrolyzovaná verze poskytla zvýšenou odpověď. Pokud toho o inzulínu v těle moc nevíte, hormon způsobí, že se živiny v krevním řečišti vytlačují do skladovacích prostor - tj. Volné aminokyseliny v krvi se dostanou do svalů, kde je lze použít, uložit a skvěle Vám posílí velikost a hustotu svalů.

 

Další výhody hydrolyzovaného proteinu

Výhody hydrolyzovaného proteinu jdou dále než samotné budování svalů. Hydrolyzovaný kolagenový protein může udělat dlouhou cestu, aby se postaral o zbytek těla, včetně vlasů, pokožky a kloubů. Rozložené aminokyseliny z procesu hydrolýzy mohou pomoci obohatit komponenty, které tvoří zbytek vašeho těla, jejichž části jsou tvořeny kolagenem, který nelze doplnit bez příjmu potravy. Když použijete některé čisticí prostředky na vlasy a pokožku, může to vysušit pokožku.

Z hlediska výkonu může hydrolyzovaný kolagenový protein zlepšit vaše klouby a snížit pravděpodobnost zranění tím, že udržuje vazy a šlachy silné.

 

Závěr

Na konci dne je nejdůležitějším faktorem zvýšení denního příjmu bílkovin na požadovanou úroveň, avšak doplnění stravy hydrolyzovanými bílkovinami vám může pomoci: zlepšit rychlost zotavení, což je důležité, pokud trénujete více krát denně (syrovátka), zlepšit výkon v rámci tréninku (kasein); zlepšit vaše vlasy, klouby, nehty a pokožku (kolagen).

Sportovní dámské fitness legíny, které nejsou průhledné a mají vysoký pas? Vyzkoušejte legíny Motion.