Náš provoz zůstává nepřerušen, doporučujeme platby kartou nebo převodem, abyste se vyhnuli kontaktu s kurýrem nebo obsluhou.

Návod: Jak být v životě šťastný

jak-byt-stastny




Každý chce žít zdravý a šťastný život, ale jaké jsou rozdíly mezi šťastnými a nešťastnými lidmi? Jaké je tajemství šťastného života? Je to láska? Jsou to peníze? Je to naplňující kariéra? Jednoduše řečeno, vaše myšlenky mají silnější účinek na vaše štěstí, než si myslíte.

Zde jsou naše tipy pro šťastnějšího a zdravější život.


1. Zastavte negativní myšlení



Negativní mysl vám nikdy nedá pozitivní život. Zbavte se myšlenek, které jsou omezující a sebezničující, jako „to nikdy nemohu zvládnout“ nebo „nejsem dost dobrý“. Nevěřte všemu, co si myslíte. Negativní a pesimistické myšlení není nápomocné a brání vám v dosažení vašich cílů. Nahraďte negativní myšlenky slovy, která jsou pozitivní a motivující.


2. Přestaňte se srovnávat s ostatními lidmi



Je to nesmírně nezdravý zvyk, ale sebevědomí lidé to dělají: SROVNÁVÁNÍ. Všichni to děláme. Je to lidské, ale díky neustálému srovnávání s ostatními se cítíte špatně a snižujete tak svou sebeúctu. Pokud začnete zpochybňovat vlastní hodnotu, tak to může vést k frustraci, depresi, poruchám příjmu potravy, nadměrnému utrácení a prostě k pocitu, že nejsem dost dobrý. Život není soutěž. Pokud to uděláte, nikdo nevyhraje. Je to vždy prohraná bitva, protože nakonec jediný člověk, kterého opravdu raníte, jste vy sám. Přestaňte porovnávat a začněte být v životě šťastný!



3. Začněte milovat sami sebe



Sebevědomí je o tom, jak moc si myslíte, že vám stojí za to - a jak si myslíte, že si vás ostatní váží. Vaše úroveň sebeúcty ovlivňuje vaše štěstí a vše co děláte. Milovat sebe je jedním z nejlepších tipů, jak být šťastný.

 


4. Buďte sami sebou



Nesnažte se být někým jiným. Převezměte kontrolu nad svým životem a žijte podle svých vlastních pravidel. Najděte si svůj styl, který vám připadá skvělý a na který jste hrdý. Neexistuje nikdo jako ty a to je tvoje síla.

 


5. Pečujte o sebe


Jíst zdravou stravu, pravidelně cvičit, pít hodně vody a spát nejméně 7 až 8 hodin. Pokud nemáte dostatek spánku, všechno ostatní trpí. Nedostatek spánku (kterým většina z nás trpí) zvyšuje pravděpodobnost nadváhy, zvyšuje chuť k jídlu, snižuje vaši produktivitu, narušuje imunitní systém a zpomaluje vás. Je tak snadné žít zdravěji, pouhým posloucháním svého těla! Jak se cítit skvěle než v novém oblečení Nebbia?

 


6. Nesnažte se o dokonalost


Nikdo není dokonalý. Vždy najdete někoho, kdo je krásnější, chytřejší, bohatší, lepší nebo horší. Ale nenajdete někoho, kdo je dokonalý. A nebýt dokonalý je tajemstvím štěstí.

 

7. Soustřeďte se na své silné stránky, nikoli na své slabosti


Zaměřte se na to, čeho jste již dosáhli. Buďte na sebe hrdí. Vyhněte se negativním lidem, místům a věcem, které se vám nelíbí, nebo které způsobují, že se cítíte špatně.

Život je dar, na to nikdy nezapomeň.