S těmito potravinami ztratíte tuk a přiberete svaly

jak zhubnout tuk a nabrat svaly

Jak zhubnout tuk a nabrat svaly

Pokud pociťujete účinky vánočního hýření rádi vám v tomto článku poradíme. Pokud chcete zhubnout vánoční kila, které vás už děsí, udělejte si z těchto potravinových zdrojů s vysokým obsahem bílkovin a nízkým obsahem tuku základní složky svého jídelníčku. Zde máte nejlepší tipy jídel, které byste měli zařadit do svého jídelníčku, aby se vám podařilo lépe zhubnout, aniž byste hubli svali.

Vyzkoušejte naše sportovní oblečení a už nikdy nebudete chtít žádné jiné obléknout.

 

Možnosti snídaně

Vejce

Jedno vejce, známé jako nejvýživnější a nejvšestrannější potravina, obsahuje 6 g vysoce kvalitních bílkovin a obsahuje různá množství 14 základních živin včetně vitamínu B2, A, D, cholinu a jódu. Je snadné kontrolovat svou porci a příjem kalorií s jedním velkým vejcem obsahujícím 70 kalorií. Pokud chcete zůstat spokojeni až do oběda, začněte svůj den míchaným vajíčkem, použijte 2 vejce, 2 bílky a jen špetku odstředěného mléka.

Proteinová kaše ovesná

Ideální pro doplnění paliva po ranním kardio tréninku, zvolte celozrnnou variantu, což znamená, že je skvělým zdrojem vlákniny a má vysoký obsah vitamínů, minerálů a antioxidantů. Mezi zdravotní přínosy ovsa patří snížení hladiny cukru v krvi a cholesterolu. Jedna porce kaše obsahuje většinou pouhých 117 kalorií, nutriční rozdělení se skládá z 66 % sacharidů, 17 % bílkovin, 7 % tuku a 11 % vlákniny.

Tvaroh

Může to znít bizarně, ale tento zdroj mléčných výrobků s velmi vysokým obsahem bílkovin a minimem sacharidů je tajemstvím celebrit. Jako vylepšení přírodního jogurtu bez tuku, je to nádherně hustá textura a chuť, která je podobná mascarpone. K dispozici v cihličkách nebo ve vaničkách, vychutnejte si tuto lahůdku samotnou, nebo přidejte oves a nějakou posypku sušených bobulí.

Proteinové palačinky

Ideální pro sobotní nebo nedělní ranní pochoutku, jsou proteinové palačinky skvělý způsob, jak odměnit týdenní cvičení, aniž by to mělo škodlivý dopad. Díky vysokému obsahu bílkovin a kreativní chuti jsou dokonalou pochoutkou.

 

Výběr oběda

Kuřecí prso

Jedno kuřecí prso, které je mezi kulturisty a začátečníky posilovny oblíbeným zdrojem kvalitních bílkovin, obsahují 124 kalorií, nula sacharidů a více než 26 g bílkovin. Kuře jako kompletní zdroj bílkovin obsahuje esenciální aminokyseliny, které se používají k výstavbě a opravě tělesné tkáně.

Tuňák

Tuňák s nízkým obsahem nasycených tuků je plný vitamínů, minerálů a je vynikajícím zdrojem bílkovin. Všestranný zdroj potravy je klíčovým zdravotním přínosem pro vysoký obsah bílkovin, udržování zdravého krevního tlaku díky omega-3 mastným kyselinám.

Proteinový nápoj

Zabijte ty odpolední návaly hladu, než se dáte na večerní trénink, pomocí nízkotučného proteinového koktejlu. Vezměte šejkr, přidejte odměrku proteinového prášku do 200 ml odstředěného mléka a zbytek dolijte studenou vodou. Setřeste a vychutnejte si vybranou příchuť.

Kapusta

Tato superpotravina napomáhající trávení je nízkokalorická, s vysokým obsahem vlákniny, nemastná super zelená. Jeden šálek kapusty má pouze 36 kalorií, 5 g vlákniny a 0 g tuku. Je nabitý mnoha živinami, vitamíny, hořčíkem a folátem.

 

Výběr večeře

Krůtí steaky či prsa

Nejpodceňovanější maso na trhu, krůtí maso, má velmi vysoký obsah bílkovin a velmi nízký obsah tuku. Je to levný zdroj železa, zinku, draslíku a vitamínu B. Pravidelná konzumace krůty může pomoci snížit hladinu cholesterolu a udržet hladinu inzulínu stabilní. Krůtí také obsahuje aminokyselinu tryptofan, která produkuje serotonin a hraje důležitou roli při posilování imunitního systému.

Játra

I když ne každému chutnají, játra obsahují velké množství vysoce kvalitních bílkovin, železa, vitamínu B včetně B12 a kyseliny listové, pomáhají v boji proti únavě a umožňují vám podávat výkony během tréninku.

 

špenát a hubnutí

Špenát

Tato všestranná bezstarostná superpotravina doplní jakékoli maso nebo ryby. Super zelená potravina je skvělým zdrojem vlákniny, niacinu, bílkovin, vitamínu A, C, E, K, thiaminu, železa, vápníku, hořčíku, fosforu, draslíku, zinku, mědi a hořčíku.

 

Svačiny

Proteinové brownie

Vyzkoušejte tuto zdravou svačinku. Většina značek už proteinové brownie prodává nebo si je udělejte sami. Brownie může obsahovat okol 112 kalorií, 2,8 g tuku a působivých 11 g bílkovin a 8,7 g vlákniny. Se svojí velikostí je ideálním balením a praktičností se osvědčují jako snadné a rychlé , což znamená, že na cestách nebudete v pokušení.

 

V tomto článku najdete doporučené postupy jak se zbavit tuku a nabrat svaly, které si udržíte. Zároveň když budete dodržovat tyto dva postupy, které máme uvedeny v těchto člácíchz, tak zaručeně zhubnete. Pojďme to tedy zkusit.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení