Jak zlepšit zdraví a pohodu?

co je dobré na psychiku

 

Co je dobré na psychiku?

Udržování zdravého těla a mysli je prvořadé pro celkovou pohodu, a pokud o něco všichni usilujeme, pak je to rovnováha. Od rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem až po duševní rovnováhu, mnozí z nás ví, že dosáhnout dokonalé rovnováhy není nic složitého. Aktivní životní styl je klíčovou hnací silou celkového zdraví a pohody. Výživa je dalším velkým hráčem a je všeobecně uznáváno, že strava s množstvím rozmanitých čerstvých produktů je zdraví prospěšná. Tam, kde může být náročné držet krok s denními nutričními potřebami, mohou být doplňky prospěšným způsobem, jak zaplnit mezery.

Zde jsou naše nejběžnější doplňky na podporu vašeho celkového zdraví a pohody.

Jedinečné dámské legíny Gymclothes Infinity jsou velmi kvalitní legíny s vysokým pasem.

Omega 3 mastné kyseliny

Omega 3 mastné kyseliny, zejména kyselina eikosapentaenová (EPA) a kyselina dokosahexaenová (DHA) prospívají zdraví srdce, mozku, zraku, krevnímu tlaku a hladině lipidů v krvi – stejně jako mají řadu dalších celkových výhod. Současné národní výživové směrnice naznačují, že bychom se měli snažit zkonzumovat alespoň dvě porce ryb týdně, z nichž jedna je tučná ryba, jako je losos, makrela, sleď atd. Mnoho z nás to mnoho lidí nekonzumuje. Nedosahujete toho pravidelně nebo dodržujete veganskou stravu, kde může být obtížnější konzumovat dostatek esenciálních mastných kyselin.

Zde může doplnění omega 3 mastných kyselin skutečně pomoci. Zdravotní přínosy doplňku Omega 3 jsou dobře zdokumentovány a akceptovány a považovali bychom je za skvělou volbu pro podporu celkového zdraví. Pro ty, kteří drží rostlinnou stravu, máme možnosti i pro vás. Vždy bychom doporučili suplementaci Omega 3 pro celkové zdraví ve spojení s příjmem stravy.

 

    Některé z našich oblíbených doplňků:

  • Olej z tresčích jater
  • Omega 3 rybí olej          
  • Veganské Omega 3 6 9

 

Fosfatidylserin

Fosfatidylserin nebo PS, jak je známo, je fosfolipid přirozeně se vyskytující v hematoencefalické bariéře, který hraje roli v buněčné signalizaci. Předpokládá se, že hladiny PS v mozku přirozeně klesají s věkem. Jedna obzvláště zajímavá studie testovala kombinaci PS a kyseliny fosfatidové (další fosfolipid) na 75 chronicky stresovaných, ale jinak zdravých mužích. Bylo zjištěno, že suplementace účinně snížila sérový kortizol (stresový hormon) odpověď na stres ve srovnání s placebem. Tupá reakce kortizolu znamená lepší celkovou reakci na stres, snížení úrovně a pocitů stresu je důležité pro celkový pocit pohody. Nevýhodou PS je, že v práškovém formátu chutná dost příšerně, proto doporučujeme tabletovou formu.

Trans Resveratrol

Resveratrol se přirozeně vyskytuje v červeném víně a červených hroznech a je také pravděpodobně jedním z nejvíce prozkoumaných doplňků v současnosti. Resveratrol je díky své přítomnosti v červeném víně sloučeninou, které se připisuje dlouhý život středomořské populaci. Je vysoce pravděpodobné, že celkovou dlouhověkost našich francouzských a italských bratří lze ve skutečnosti přičíst jejich celkové stravě a životnímu stylu. Resveratrol je mimo jiné považován za velmi silný antioxidant a protizánětlivou sloučeninu se schopností vychytávat prooxidační sloučeniny. Díky naší dost nezdravé západní stravě jsme si vystačili s veškerou možnou pomocí, pokud jde o zvýšení našeho příjmu antioxidantů. Zlepšení antioxidační obrany těla by mohlo pomoci snížit peroxidaci organických sloučenin, jako jsou lipidy, proteiny a DNA. Existuje obrovské množství zdravotních výhod, které může mít Resveratrol, bohužel neexistují žádné, o kterých bychom v současné době mohli říci, že „má“. Bohužel to zkrátí tuto část trochu na krátkou stranu, ale doporučil bych dát Resveratrol do googlu a můžete se sami přesvědčit, co by pro vás tato sloučenina mohla udělat.

Extrakt ze zeleného čaje

Zelený čaj pochází z listů Camellia sinensis. Stejná rostlina poskytuje listy, ze kterých se vyrábí čaj Oolong, černý čaj a bílý čaj, ať už je váš oblíbený ranní šálek jakýkoli, je pravděpodobné, že pokorná Camellia sinensis vás nadchne. Zelený čaj se používá v tradiční čínské medicíně po tisíce let a v poslední době zaznamenal explozi popularity v běžné výživě. Hlavním důvodem byl nárůst výzkumu, který ukazuje potenciál zeleného čaje působit jako antioxidant a potenciálně zvyšovat oxidaci tuků. Studie již v roce 1999 zaznamenaly zvýšení celkového energetického výdeje a rychlost, jakou naše tělo metabolizuje tuk na energii po dávce zeleného čaje. Existují další pozoruhodné výhody, protože zelený čaj je bohatý na polyfenoly, což jsou přírodní sloučeniny, které mají zdravotní přínosy, jako je snížení zánětu. Dobrou zprávou pro zelený čaj je, že naprostá většina dostupných výzkumů prokazuje pozitivní účinek na tělo a může být prospěšný pro podporu zdraví a duševní pohody.

 

čekanka a inulín

Inulin

Inulin je rozpustná, přirozeně sladká vláknina extrahovaná z kořene rostliny čekanky, člena rodiny pampelišek. Má velmi vysoký obsah vlákniny, obsahuje masivních 89 g vlákniny na 100 g produktu. To přispívá k normální funkci střev ze zřejmých důvodů, každý, kdo někdy snědl balíček sušených švestek, bude obeznámen s chaosem, který může následovat po nadměrném požívání této živiny. Velká část dospělé populace se nepřibližuje doporučeným 30 g vlákniny denně. Pokud máte pocit, že byste mohli být jedním z těchto dospělých, pak vám Inulin může pomoci k dosažení tohoto cíle. Jak již bylo zmíněno výše, jednou z hlavních oblastí zájmu o inulin je jeho funkce prebiotik. Obecně lze říci, že lidé dnes znají probiotika, zdravé bakterie, které údajně mohou zlepšit zdraví střev. Je logické, že pokud utrácíte peníze za zlepšení zdraví svých střev, budete potřebovat prostředí, ve kterém mohou dobré bakterie přežít.

 

Závěr

Toto není v žádném případě vyčerpávající seznam, protože k dispozici je absolutní množství přísad a doplňků, které by mohly podpořit vaše zdravotní cíle. Proto se zaměřte na pestrou stravu a tyto doplňky vám pomohu zlepšit psychiku. Pokud máte nějaké zdravotní problémy, vždy je lepší poradit se se svým lékařem.

 

Přečtěte si další zajímavý článek, jak se zbavit úzkosti.